Książkowe zdobycze

Poniższe książki kupiłam w lipcu i sierpniu, oprócz Następczyni, która była już we wcześniejszych zdobyczach :)








 

A tu cały stosik :) w sumie 18 pozycji, wydałam fortunę ;(



Większość książek (wszystkie oprócz "Złodziejskiej magii", którą upolowałam w Biedronce) kupiłam w księgarniach internetowych, najbardziej polecam wam te trzy:

W tych księgarniach można kupić naprawdę tanie pozycje. Jest wiele zniżek i rabatów, a przesyłka nie przekracza 4 zł. Najtańsze książki są na portalu nieprzeczytane, ale warto też odwiedzać pozostałe :)

5 komentarzy :

  1. Muszę lecieć do Biedronki po Złodziejską magię może jeszcze na nią trafię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam ją niedawno, więc może ci się uda ;)

      Usuń
  2. Zazdroszczę Fangirl, Złodziejską magię także kupiłam w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, kupuję na taniejksiazce :) Kiedyś za ok 20 zł kupiłam 4 książki ^^ Ale ogólnie ja w dużo książek w wakacje uzbroiłam się w Tesco :D I mi wyjdzie chyba ponad 20 pozycji, nie wiem sama, muszę to zebrać do kupy, poczekać aż mi oddadzą koleżanka i ciotka książki i odebrać kilka pozycji od chłopaka, u którego wracały z wakacji w walizce :D Ale też wydałam przynajmniej 100 zł, kilka dostałam i wygrałam :P
    Co do pierwszej trylogii, ja osobiście wolę wydanie, które posiadam, czyli jednotomowe ^^
    I zazdroszczę "Złodziejskiej magii" - rzadko jestem w Biedronce, więc mi umknęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Władca pierścieni! <3 Dobry wybór :D Zresztą cały stosik piękny.

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka