The Tittles Book Tag



W zasadzie powinnam się uczyć, ale postanowiłam, że zamieszczę dla was szybki TAG, na odstresowanie przed poniedziałkiem :)

1. Książka o najdłuższym tytule:

"Do wszystkich chłopców, których kochałam"


2. Książka o najkrótszym tytule:

"Odlot"


3. Tytuł książki, który ma niewiele wspólnego z treścią:

"Mistyczne Miasto"


4. Tytuł książki, który idealnie oddaje treść:

"Więzień labiryntu"


5. Najbardziej irytujący tytuł:

"Jak cię wykraść Phoenix?" (właściwie, to tytuł nie jest zbytnio irytujący, ale niech będzie).


6. Jeden wielki mix:

"Jak Więzień labiryntu wykradł wszystkich chłopców, których kochałam?"



To tłumaczy wiele spraw :D Thomas oddawaj moich chłopców, bo naślę na ciebie Bóldożerców!!!

P.S. Przyznaję bez bicia, trochę oszukałam i nie wzięłam wszystkich słów :D


11 komentarzy :

  1. Świetny tytuł xD Ale bez oszukiwania mógł brzmieć:
    "Odlot, więzień labiryntu wykradł wszystkich chłopców, których kochałam do mistycznego miasta..."
    No dobra, to źle brzmi xD

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, świetny mix tytułów :D Masz ślicznego bloga, tak tu przejrzyście *.*
    be-here-now-and-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, lubię je :)
    Zostaje u ciebie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, genialny MIX tytułowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauka nie zająć, nie ucieknie, ale jak widać mocno Cię pochłonęła :)
    Jestem ciekawa o czym jest ten "Odlot", a mix tytułowy świetny :)

    OdpowiedzUsuń

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka