Książkowe ciastko


Na blogu dotychczas pojawiały się wyłącznie recenzje, więc pomyślałam, że wprowadzę coś nowego :)  Pomysł na tag znalazłam u polskiej booktuberki (tu macie LINK), więc nie przedłużając... Zaczynamy:


1. MĄKA: Książka, o której zmieniłaś/eś zdanie podczas czytania.



Dla mnie byli to Spętani przez bogów - Josephine Angelini. Początkowo książka bardzo mi się podobała, ale im dalej zagłębiałam się w lekturze, tym gorsze miałam o niej zdanie.



2. MARGARYNA: Książka, od której nie mogłaś/eś się oderwać.



Na myśl przychodzi mi kilka książek, jednak zdecyduję się na Czerwień rubinu - Kerstin Gier, którą wręcz pochłonęłam.



3. JAJKA: Książka, której zakończenie Cię zaskoczyło.




Myślę, że mogło to być Pięć małych świnek - Agathy Christie



4. CUKIER: Książka, która przeniosła Cię do innego świata.




To musi być Harry Potter - J.K. Rowling i chyba wszyscy wiedzą dlaczego.



5. LUKIER: Książka z okładką, w której się zakochałaś/eś.



Zastanawiałam się jeszcze nad Selekcją - Kiery Cass, ale cóż Diabelskie Maszyny - Cassandry Clare wygrały.







6. POSYPKA: Książka, do której wracasz, kiedy potrzebujesz motywacji.



Nie jestem pewna o jaką motywację tu chodzi i nie mam pojęcia co wybrać, więc może zdecyduję się na Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater, która mówi, że warto walczyć o swoje marzenia.


7. WISIENKA: Książka, która ostatnio zrobiła na Tobie duże wrażenie.



Ostatnio? Hmm a co mi tam Newt's Emerald autorstwa Gartha Nixa. Ktoś kojarzy?





Powiem szczerze, że nie mam pojęcia czy nazwiska autorów się tak odmienia i czy w ogóle powinnam je odmieniać :D


Zapraszam wszystkich do udziału :) Jeśli chcecie i macie czas zostawcie komentarz z waszymi propozycjami. Z chęcią dowiem się jakie są wasze składniki do książkowego ciastka :)



6 komentarzy :

  1. Super tag :) Ja bym jeszcze do swojego ciastka dodała czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag jest cudowny. Również jestem zakochana w okładkach mechanicznych maszyn i selekcji :3
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka