Upadli - Lauren Kate


"Przeznaczeniem niektórych aniołów jest upadek."


Piękna okładka, ciekawy opis, upadłe anioły, czego chcieć więcej? Może ciekawej  książki?


"Ludzie mówią: Nie oce­niaj książki po okład­ce, to praw­da, lecz liczy się też coś więcej. Nie oce­niaj książki po jej pier­wszych słowach, aka­pitach, na­wet stronach.

Nie oce­niaj, dopóki nie przeczy­tasz całości ze zrozumieniem."

Znalazłam cytat, który idealnie pasuje do opisywanej pozycji. Liczy się wnętrze, którego niestety tutaj zabrakło. 


Postacie występujące w książce nie są oryginalne. Tylko niektóre z nich zasługują na naszą uwagę. Akcja również nie powala na kolana. Jest zwyczajnie nudna.

Nie jestem fanką tej książki, jednak nie chcę was kompletnie zniechęcać. Miała swoje wzloty i upadki (więcej upadków) tak jak każda powieść. Jestem pewna, że niektórzy świetnie się przy niej bawili tak jak ja w nielicznych momentach...

"Uświadomiła sobie, że wciąż patrzą sobie w oczy, gdy Daniel się do niej uśmiechnął. Zalała ją fala ciepła, aż musiała chwycić się ławki, żeby nie upaść. Poczuła, jak jej wargi układają się w uśmiech, lecz wtedy on uniósł rękę. I pokazał jej środkowy palec."

Ogólna ocena: 4,5/10


Piosenka: KLIK





2 komentarze :

  1. Nie czytałam, lecz planuję to kiedyś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upadli nie są najciekawszą książką, ale mają fajny klimat i tematykę, więc może ci się spodobają ;)

      Usuń

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka