Książkowe zdobycze


Ostatnio na mojej półce pojawiły się następujące pozycje:


  • Blask - 
  • Niektóre dziewczyny gryzą 
  • Dziwna i piękna opowieść o Percy Parker - Leanna Renee Hieber
  • Następczyni - Kiera Cass
  • Żelazny cierń - Caitlin Kittredge



Powyższe książki kupiłam na stronie czytam.pl i przyznam, że zakup ten był raczej spontaniczną decyzją. Jakoś specjalnie nie zależało mi na tych pozycjach, ale cena ostatecznie mnie do nich przekonała. Jak na ten moment mogę wam powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z Percy Parker, która wciągnęła mnie od pierwszych stron. Zawiodłam się natomiast na Następczyni, gdyż spodziewałam się czegoś lepszego po przeczytaniu Selekcji.



4 komentarze :

  1. Nie czytałam żadnej z wymienionych książek, ale w przyszłości może je przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość czytałam :) Miłego czytania!

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 32 year-old Software Consultant Modestia Monroe, hailing from Drumheller enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Netball. Took a trip to Brussels and drives a Ford GT40 Prototype. tak

    OdpowiedzUsuń

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka