CELEBRITY BOOK TAG



Bardzo dziękuję Patrycji 
z bloga Fluff - Me and books za nominację. Zajrzyjcie do niej
i porównajcie nasze wypowiedzi :) 





1. Emma Watson - książka z piękną, kick-ass bohaterką



Myślę, że będzie tu pasowała Helena ze Spętanych przez Bogów - bohaterka niezwykle irytująca i działająca na nerwy, ale według mitologii była potomkinią najpiękniejszej kobiety na Ziemi i jak się zdenerwowała potrafiła nieźle dokopać.




2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym bohaterem męskim



Jestem zakochana w połowie książkowych bohaterów, więc wybór jest bardzo trudny... pff, oczywiście, że nie jest, jeśli ktoś czytał recenzję Mechanicznego Anioła wie, że wieczną i dozgonną miłością darzę Willa Herondale'a i to się nie zmieni ♥



3. Brangelina (Angelina Jolie i Brad Pitt) - ulubiona literacka para




Lubię wiele pojedynczych bohaterów, ale par, które darzę sympatią jest niewiele. Jak na ten moment na myśl przychodzą mi Alexia Tarabotti i Lord Maccon z książki Bezduszna. Ich przekomarzania nie jeden raz wywoływały uśmiech na mojej twarzy.


4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego pokochałeś



Stawiam na panią Rae Carson, autorkę Dziewczyny ognia i cierni. Książkę czytałam kilka dni temu i jestem z niej bardzo zadowolona. Autorka w swej powieści wykreowała oryginalny świat i nietuzinkowych bohaterów, przez co z chęcią sięgnę po kontynuację jej powieści.

5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka



Prawdopodobnie jest to Newt's Emerald autorstwa Gartha Nixa. 


6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka





Muszę się zastanowić jaka jest definicja grubej książki. Będąc w księgarni, patrzę na liczbę stron i myślę sobie "Hmm 400, tak mało?'' Wy też tak macie, że cyferki nie robią już na was wrażenia? 
Jak na ten moment, myślę, że będzie to Harry Potter i Insygnia Śmierci.


7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią



Uwaga, tu może paść spoiler dla niektórych osób. 
Najbardziej przykra, była dla mnie śmierć Newta z Więźnia Labiryntu od Jamesa Dashnera. Płakałam jak umarł, bo się do niego bardzo przywiązałam. Chodziłam po domu i powtarzałam "Czemu on, to nie fair" i nie mogłam sobie znaleźć miejsca. To trochę tak, jakby ktoś zabrał wam ulubionego pluszaka i na waszych oczach go zepsuł (tak wiem adekwatne porównanie :D ).



8. Kristen Stewart - najnudniejsza książka




Pamiętniki Wampirów byłyby świetnym usypiaczem. Właściwie przeczytałam tylko księgę 3, ale niesamowicie mi się dłużyła i raczej nie sięgnę po inne części.
Ale serial jest świetny i Damon też ♥


9. Ian Somerhalder i jego kot - książka przesłodzona




Gorączka - Dee Shulman. Książka o miłości, atakującym wirusie i ... miłości. 

P.S. Nie sądzicie, że on jest przystojny :3






10. Jennifer Lawrence - idealna książka lub seria




Uważam, że muszę umieścić tu dwie serie, a mianowicie Harrego Pottera i Diabelskie Maszyny. Obie serie zajmują wyjątkowe miejsce w moim sercu i nie potrafię wybrać między nimi.



To już koniec, do tagu nominuję Tenebris  i Isabel oraz 
wszystkich, którzy chcą wziąć w nim udział :)







5 komentarzy :

  1. Bardzo dziękuję za nominację! :)
    Muszę z przykrością przyznać, że nie czytałam większości wymienionych przez ciebie książek. :/ Nawet "Diabelskich Maszyn". :/ Jestem złym człowiekiem. :/ Ale, jak już wielokrotnie powtarzałam, Cassandrę Clare z pewnością nadrobię. ;)

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzając inne blogi czuję się podobnie do ciebie, ja nie czytałam Igrzysk Śmierci (nie bijcie). Jestem bardzo ciekawa twoich propozycji :)

      Usuń
  2. Próbowałam przeczytać Pamiętniki, ale nie wyszło, za to kocham serial <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba mój ulubiony serial, ale zatrzymałam się na 5 sezonie, muszę to nadrobić :)

      Usuń
  3. Ja się poddałam z czytaniem Pamiętników przy 5 księdze. Po 6 już nie sięgnęłam, choć mam ją w domu. Może kiedyś, jak będę cierpieć na bezsenność... xd
    A HP to zdecydowanie seria idealna :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka