Maybe Someday - Colleen Hoover


"Say it’s wrong, but it feels right"

.
Jakiś czas temu książka Maybe Someday była na ustach wielu książkoholików. W swoim otoczeniu słyszałam jedynie pozytywne opinie na jej temat, dlatego w wakacje zaopatrzyłam się we własny egzemplarz. 


Powieść ta wywarła na mnie naprawdę duże wrażenie. Nie chodzi mi tu o samą fabułę, ale  raczej o całokształt. Niesamowite jest to, że piosenki wykorzystane w książce zostały napisane specjalnie do Maybe Someday. Być może zastanawiacie się, czy "niesamowite" to nie za mocne słowo. Ale zanim cokolwiek powiecie wsłuchajcie się w tę piosenkę.

Co innego napisać piosenkę, a co innego napisać ją, zagrać i nakręcić teledysk. Jeśli to nie robi na was wrażenia, to mnie zagięliście :D

"Nie doświadczyłam jeszcze w swoim życiu niczego, co byłoby równie dobre, będąc zarazem tak strasznie bolesne."

Dobra skończyłam już zachwycać się nad piosenkami (które swoją drogą wpadają w ucho). 

Mimo, iż fabuła kręci się wokół uczuć głównych bohaterów: Sydney i Ridge'a, nie jest mdła i nieciekawa. Stopniowo rodząca się między nimi miłość jest trudna, pełna wyrzeczeń i bólu. 



Książka stawia przed czytelnikiem problem miłości do dwóch osób (i nie chodzi tu o rodzinę). Dla mnie odpowiedź jest jasna, nie można kochać tak samo, ale czy aby na pewno w każdym przypadku?

Tylko nie zrażajcie się moim smętnym wywodem, Maybe Someday jest też momentami zabawna, czego przykład znajdziecie poniżej.

"Nie jesteś już moim mistrzem w robieniu żartów. Właśnie rozpocząłeś trzecią wojnę światową. Idę wygooglować, w jaki sposób się zemścić."

Zachęcam was do zapoznania się z książką, która porusza wiele ważnych problemów i opowiada piękną historię miłosną (a nawet kilka).

Ogólna ocena: 8/10


1 komentarz :

  1. Już dawno temu czytałam tą powieść ale naprawdę mi się spodobała :) Ciekawa fabuła, niebanalni bohaterowie i ta wspaniała ścieżka dźwiękowa ! :)

    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka