The Immortal Rules - Julie Kagawa


Oprawa graficzna:

Okładki są przyciągające i strasznie mi się podobają ♥
Jednak według mnie pierwsza z nich bardziej oddaje nastrój książki i ukazuje jak mogła wyglądać Allison.















Akcja:

Akcja toczy się postapokaliptycznym świecie zdominowanym przez wampiry. Nie są to jednak stworzenia rodem ze "Zmierzchu". To mordercy, żerujący na ludziach. Główna bohaterka Allison Sekemoto nie ma łatwego życia, wraz z grupą przyjaciół codziennie walczy o przetrwanie w mieście pełnym wampirów i zarażonych, którzy są czymś w rodzaju chorych wampirów (jeśli ktoś czytał "Więźnia Labiryntu" to zarażeni przypominają chorych na pożogę). Los nie jest łaskawy dla dziewczyny, w jednym momencie traci wszystko co znała. Staje przed trudnym wyborem, może umrzeć lub odrodzić się jako potwór. Allison wybrała, a wy jakbyście postąpili?

Bohaterowie:

Bohaterowie są tajemniczy, początkowo niewiele się o nich dowiadujemy. Cieszy mnie to, że Allison jest typem "twardzielki". Nie użala się nad sobą i sama potrafi sobie doskonale poradzić.

Moja ocena:

Książka zawiera dużo zwrotów akcji, występuje przyjemny wątek miłosny. Jestem zadowolona, że sięgnęłam po tę pozycję i z pewnością przeczytam drugą część.



Piosenka: KLIK

Ogólna ocena: 7,5/10

P.S. Komentujcie, będzie mi bardzo miło ;)
                                                                                              

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka