Lekkie propozycje na lato

Nareszcie mam trochę swobody i mogę odpocząć od codziennych zajęć i nauki. W te wakacje mam zamiar zabrać się za ambitniejsze lektury i przeczytać książki, których z różnych powodów unikałam.

Dla tych, którzy nie mają książkowych planów lub chcą przeczytać niezobowiązujący odmóżdżacz, przygotowałam listę lekkich propozycji na lato.


  • 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojcaJessica Brody
  • Miłość, flirt i inne zdarzenia losoweJennifer Echols
  • Anna i pocałunek w ParyżuStephanie Perkins
  • Aż po horyzontMorgan Matson
  • BezdusznaGail Carriger
  • Przyrzeczeni Beth Fantaskey
  • Księżniczka wampirówAlyxandra Harvey
  • Na krawędzi Ilona Andrews
  • Do wszystkich chłopców, których kochałamJenny Han
  • Idealna chemiaSimone Elkeles

Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie :)


4 komentarze :

  1. Jedyną książką z Twojej list, która zwróciła moją uwagę jest książka Harvey, ale po przeczytaniu opisu na LB nie mam ochoty... O, nie zauważyłam Andrews - koleżanka mi pożyczyła jej książki, więc mam w planach, choć nie wiem czy tą akurat też, na pewno "Magia kąsa" tej autorki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam "Magię...", ale jakoś tak pobieżnie. Przeskakiwałam niektóre fragmenty i może dlatego zbytnio nie wciągnęłam się w fabułę. Mam nadzieję, że kiedyś do niej wrócę, żeby uważniej ją przeczytać :) Jak na ten moment bardziej podobało mi się "Na krawędzi" :)

      Usuń
  2. Z podanych przez Ciebie książkach czytałam jedynie "Annę i pocałunek w Paryżu" :) Ale większość mam w planach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto przeczytać "Na krawędzi", autorka stworzyła oryginalną powieść, którą czyta się jednym tchem :)

      Usuń

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka