Podsumowanie miesiąca - Czerwiec


Jest już początek drugiego tygodnia lipca, a ja jeszcze nie zrobiłam czerwcowego podsumowania. Trochę was zaniedbałam, ale postaram się to szybko nadrobić :)


  • Niektóre dziewczyny gryzą - Chloe Neill
  • Piątkowe noce wampirów - Chloe Neill
  • Podwójne ugryzienie - Chloe Neill
  • Akademia Wampirów - Richelle Mead
  • W szponach mrozu - Richelle Mead
  • Wizje - Daniela Sacerdoti
  • London Shadows - J. L. Weave

O tak w czerwcu miałam niezłą fazę na wampiry :D

2 komentarze :

  1. Haha! Faktycznie, wampiry królowały :D
    Co prawda, mnie już się tak przejadły, że nawet nie sięgam po pozycje o nich, ale i tak gratuluję wyniku c:

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka