Pięć małych świnek - Agatha Christie

Uwielbiam filmy i seriale kryminalne, ale literatury kryminalnej nie czytam. Czemu? Jakoś mnie do niej nie ciągnie.

Agatha Christie jest okrzyknięta królową kryminałów. Czy słusznie? Myślę, że tak.

Autorka nadała niespotykany tytuł swojej powieści, no bo co morderstwo ma wspólnego ze świnkami? Zdziwilibyście się jak dużo.

Agatha Christie mistrzowsko połączyła wątki, ciekawie nawiązała do wierszyka dla dzieci i naprawdę zaskoczyła mnie zakończeniem. Nie spodziewałam się takiego rozwiązania  sprawy. W głowie snułam różne historie, ale poległam na całej linii.

Książka trochę mnie nudziła, ale według czytelników nie jest to najlepsza książka autorki , myślę więc, że jeszcze zetknę się z twórczością pani Christie.

Ogólna ocena: 6,5/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

My Friends Are Made Of Paper... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka